Barnebarnet skyter med buen hun fikk i dåpsgave:)

mandag 19. april 2010

Ting 7,8,9,12

Ting 7; søke med google har jeg gjort lenge...jeg har funnet meg selv og saker om min jobb.

Når det gjelder delicious og bokmerking har jeg lagt til på min startside plus at jeg har en altfor lang favoritt side hvor jeg har lagt til spennende sider!
Ting 8; Wikipedia har jeg brukt en hel del i fjor da jeg skrev "ukens gjenstand", på enkelte områder er den helt ok, andre områder mangler det mye.
Ting 9; Googledocs har jeg brukt selv, forstår at dette kan være bra om man jobber sammen om noe, med base på ulike steder i landet..eller verden. Og om man låner en maskin og ikke har minnebrikke med...
Ting 12; Helt klart at dette vil påvirke måten vi jobber på, og at det stadig vil komme nye løsninger. Men i fremtiden som nå kan vi selv velge hva som passer vår jobb og oss selv privat. Vi måå ikke følge alt, men det er nok viktig at vi følger med.

1 kommentar:

  1. Bra, dette!Jeg vet også at du har forsøkt deg på mer enn wikipedia. Så der kommer du nok etter hvert.

    Nei, vi må ikke følge med, men du verden så artig det er å gjøre det:-)

    Mvh Frøydis

    SvarSlett

Søk i denne bloggen