Barnebarnet skyter med buen hun fikk i dåpsgave:)

mandag 19. april 2010

..og 13

Da var det tid for oppsummering!

Før jeg svarer på "punktene": dette var gøy. Jeg har som alle andre hatt mindre tid enn jeg ønsket til dette studiet, men gøy og lærerikt har det vært.
Og overrasket har jeg blitt..jeg ser nå at jeg kan få brukt for veldig mye av dette i jobb: blogging i sammen med museets hjemmeside, flickr og picasa kan også brukes der.
(Syntes det er moro med tagging på private album.) Og om vi alle går sammen om Wiki, som med Berlinwikien så har vi stor nytte av det, som vi også vil ha av googledocs!
Her er jo utrolig med muligheter...enormt!

FB har jeg hatt et par år, men må innrømme at jeg logger meg først inn på Twitter, mange spennende mennesker å følge. Korte og enkle innlegg...de som skriver om salaten sin, behøver jeg ikke å følge:)
MSN har jeg hatt i mange år, men anvender den sjelden.

Skulle gjerne ha lastet ned og delt flere musikkvideoer, men både hjemme og på jobb jobber min maskin så tregt at det rekker aldri å "feste seg" til maskinen (dette pga mitt mobile bredbånd).

Kartsøk har jeg jobbet med lenge og oppi nettskya er jeg når jeg kan.

Ellers er jeg veldig fornøyd med kurset og den hjelp vi har fått...det har vel aldri vært et nei når man har spurt om hjelp. Oppmuntrene kommentarer har også florert!
Og evalueringskjema er sendt!

1 kommentar:

  1. Gratulerer! Dre var du i mål og med god stil! Det har vært kjempeflott å se den bratte læringskurva. Du har jobba godt med tingene, selv om tida har vært pressa. Det er artig når folk tenner og skjønner poenget slik du har gjort. Kjekt at jeg har greid å få med meg en twitter frende:-) Enig i at Twitter er best!

    Takk, for hyggelig tilbakemelding til kurslederen:-)

    Vi twittres og snakkes! Mvh Frøydis

    SvarSlett

Søk i denne bloggen