Barnebarnet skyter med buen hun fikk i dåpsgave:)

lørdag 17. april 2010

Mashup og APIer, uke 15 her.

Jeg har vært innom disse sider tidligere, og trodde jeg hadde klart å spare enkle mashups...men idag fant jeg de ikke igjen.
Så herved har jeg lagt til som bokmerker og på FB en infoside om Toskana, derfor at jeg er glad i område og kan få lov å reise dit...in my dreams, og en side over metrosystemet i Napoli, på kart,..utrolig å se denne by i fra dette perspektiv. Her har jeg kjørt i kriker og kroker i den sprøeste trafikken i Europa, det var bare le..og selfølgelig følge med fra alle kanter. Helt vilt:)!
Jeg har ikke mixet mashups med APIer selv, men forstår bruken med å få det til en tjeneste.
Påskebilder har jeg lagt til i flickr og gitt de navn etc.
I morgen, mellom snøbyene, skal jeg i felt å ta noen prøvestikk, og muligheten for at jeg har lokalisert en grav får jeg også svar på i morgen...etter torvavdekking.
Også skal jeg lese gjennom hjemmeleksene mine og se om jeg har gjort det jeg skal, for så og svare på evalueringskjema.
Å ja, og så har jeg tagget:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen