Barnebarnet skyter med buen hun fikk i dåpsgave:)

torsdag 25. mars 2010

Digitalt Fortalt

I kveld blir det digitalt fortalt kurs for soge og historielagene i Giske kommune. Jan Aakvik tar imot oss på IKA i Ålesund. Et par lærere er med...helt med!
De syntes dette var supert for 8-10 klasse! De forhåndstittet og forstod direkte hvilke skatter man kan finne på Digitaltfortalt.no!!!
Gleder meg. "Eldstemann", en flott kvinne på over 80 år: Turid fra Vigra! Jeg skal være med å hjelpe...dvs jeg skal være med å lære meg pånytt, med hjemmeside, Web 2.0 kurs, twitter, blogg og alt vi holder på med, så trenger jeg en påminnelse om dette verktøyet. Tenk at jeg skulle syntes at det vår så gøy å "grave i dette" uten å bli skitten på fingrene! (sa arkeologen i meg:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen